Kdy budeme u nás zboží vyzvedávat?
Zboží vyzvedneme po domluvě dle destinace. Všeobecně platí, že pokud vaše destinace zapadá do svozového plánu je vyzvednutí mezi 17 až 18:00. Pozdější vyzvednutí je otázkou dohody.
Jak zjistíte že bylo zboží doručeno?
Pohyb balíků je sledován skenováním a dle požadavku zasíláme notifikace popřípadě dodavatel vidí status balíku ve svém prohlížeči.
Kdy dostanu svoji hotovost za dobírku?
Hotovost za dobírky zasíláme jednou týdně a to ve středu za předchozí kalendářní týden.
Je možné dodání v sobotu?
Ano po dohodě za příplatek je možné dodání v sobotu.
Co znamená váš slogan druhý den nebo zdarma?
V případě, že se nám z důvodu naší neschopnosti nepodaří doručit balík následující den zákazníkovi, není přepravné účtováno.
Máte sledování zásilek?
Zásilky skenujeme na příjmu a automaticky zasíláme na mail potvrzení o převzetí naší společností. Finální předání je skenováno s doplněním jména přebírající osoby a jeho podpisem na skener. Notifikace zákazníkům mailem zdarma na požádání zasíláme mailem nebo SMS (zpoplatněno).
Co když zákazník má otvírací dobu jinou než je příjezd vašeho řidiče k příjemci?
Dohodneme s příjemcem aternativní předání u sousední firmy popř, zapůjčíme plechovou schránku a zde zboží necháváme.
Dodržujete během přepravy nějaký teplotní režim?
Ano, všechny naše přepravy jsou monitorovány v teplotním rozmezí od 5°do 25°C.